Tuesday, July 17, 2012

Warna Warni Itu Indah

Assalamualaikum & Salam 1Blogger

*gosok~gosok mata cubit~ cubit pipi kiri dan kanan*oke dah sakait..betol ke aku nie tadi dah update dah skang update ag giler update ke pe?hehe..eh2 tak caye kat diri sendiri plak kan..betol la..hari nie aku nak update blog aku nie seberapa banyak yang mungkin eceh!but why??sebab ikot suke hati aku la..nak menyibok apesal?wahaha!*gurau je*wekkk! jangan amek hati eh!


jeng! jeng! jeng! aku suke gambar kat atas tue oke titik!hik hik hik..xdelaa..aku suke kat gambar tue sebab die kalepul..comel..siap love lagi ouh!tersangatlah comel..


Nie satu lagi..eiiii.comel..siap ade pelangi lagi kat situ..sape yang kata comel sila angkat hidung..wahaha!kehidupan akan menjadi lebih indah jika adanya warna warni cam gini kan?moga2 warna warni nie akan sentiasa menyinari kehidupanku..cewah! lebiuyang! ehehe..tetibe plak kan*oke sila abaikan ayat tersebut* ehehe..

oke bye!



# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu