Monday, August 19, 2013

Raya Ke 12 Kot

Assalamualaikum..


Salam hari isnin..nampak tak kat atas tu?masih dalam raye lagi kah anda?tentulah ye kan?raya kan sebulan,masih lagi sempat nak beraya yang mane lagi belum sempat beraya tu..hehe.hari nie dah raya ke 12 kan?raya ke 12 baru nak wat entry OhMyJari ! Jari tak berape nak rajin letteww nak wat entry baru..wehuuuu!



Tapi pape pun Selamat Hari Raya AidilFitri Maaf Zahir & Batin untuk semua family mahupun kawan-kawan yang singgah ke blog nie..belum terlambat lagi kot ehehe.. :)

setakat ini saje lah entry untuk hari nie..
ayat kemerapuan tu harap di ampun yee...peace!

Sekian..Bubye!

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

2 comments:

  1. dah bosan dgn raya, mu baru nak hapdet entri.. hahahahah..

    apapon selamat hari raya maaf zahir dan batin...

    (kuis2 tanah)

    ReplyDelete
  2. aahahhaahha...xpe..raye sbulan kanggg..kakkakaak..
    nie kuis2 tanah nie ape pasal lak? mau berak eh? (kucing) hahahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu