Tuesday, July 17, 2012

Bukan Blogger Full Time

Assalamualaikum & Salam 1Blogger

Pon ! Pon ! pon ! Again! Again ! Again And Again! update my blog! yehaaaaa!! horeyyyy! oke dah melampau.Agak2 ade orang menyampah tak aku update banyak2?dah la blog tak pemes nak update banyak2 plak kan?tapi takpe untuk kepuasan..wehuuu! ade aku kesah orang nak kata pape pun?janji aku hepy,bahagia.gembira,suke dan sewaktu dengannye lah!



peace!

Blogger Muslimah eeewwww..cantek! cun! tapi bukan tue yang aku nak cakap laa..aku nak cakap yang aku Bukan Blogger Full Time lah.Aku berblog jika aku ade mase pree je..yang selebihnye aku abaikan..mean?aku pun xtau..(mengarut time)sebelum mengarut aku nie lebih parah n tahap icu lagi baik aku babai cepat!

Oke Bye!



# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu