Tuesday, July 17, 2012

Hahaha..Kelakar Betol La

Assalamualaikum & Selamat Malam

Awcakkk! Euwww..haluuu2..haa..malam nie nak update lagi bia  CIK LINA nie jeles ngan aku
HAHAHA!
Mak ai..kalo nak tengok blog die silalah klik link tue..orangnye
cantek cun melecun lagi tue *harap dapat upah la 6t* sebab dah puji lebih kan..
ape macam tak salah kan?bukan rasuah..harap zakat dapat di keluarkan lah ye..boley ke cik comey lote?? HAHA!
nie ntah entry ke brape xtau aku buat dalam satu hari nie
bukan nak bangga tapi nak menunjuk cket haha! 
Oke Aku perasan lagik!

^Sila Abaikan Ayat Di Atas Tue Sebab Ade Unsur2 Perasan Cket Di situ^
hohoho!

Entry Xnak Kalah Oke! hak3..

tadaaa! gambar nie time pose nie 
bkak pose kat lua
bersame2..ramai ag..sambil tunggu ade yang tak sampai ag,
emm..ape lagi snap2 le jawabnye..ehehhe

dari kiri cepat jalan! eh bukan yang tue la..tue kawad kaki..aduyai..

(dari kiri Cik Pana,Cik Yann n Cik Lina)
haa..nie baru betol..adehhh! HEHE

Oke Bye!




# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

7 comments:

  1. hahahaha..xda upah.. aq xmampu!!! hak2.. berkawad2 ye...?? berfight!! hihaaaaa

    ReplyDelete
  2. hahahah..jum!!
    brfightingghhh!!
    nak upah!!hahaha

    ReplyDelete
  3. malah2.. xde upah tuk mu!!
    tp makaC la sebab oyak aq ni comey loteh... uwaaaaa terharu eden.. hak2..

    ReplyDelete
  4. Hahaha.
    xkre xkre..nak jugek!
    weu weu weu..
    hahaha..

    ReplyDelete
  5. nnt kte g bazar ramadhon ya.. hahahaha

    beli piza.. haha

    ReplyDelete
  6. ya ya ya..
    6t kita pegi ya..
    pnye la jauh nk g bazar ramadhon..
    hak3..

    ReplyDelete
  7. hahahaha.. xpe2.. demi mu aq sanggub.. ceeehhh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu