Monday, July 30, 2012

Hari Ke 10



Alhamdulillah sedar tak sedar dah masok puasa hari ke 10 dahh kan?cepatnye la hari hari berlalu
Itu tandanya raye pun dah nak dekat la tue kan
hehe..emm..dekat la sangat..ape daa..ingat nak raye je aku nie
hewhewhew
takde lah bukan nak raye sangat pun kan dahh besar dahh kan..bukan tua oke!tapi besar
ahaks!(taknakmengakudiridahtua)hehe.
pagi nie aku tersangatlah rajin buat entry pagi pagi nie..orang lain sibuk duk tydo
aku sibuk duk ngadap blog..nak wat cmne mate tak ngantok ag camne nak tydo kan kan kan?
emm..oke la xde idea laa..jemmm pale..huhu
oke laa..selamat bersahur pada yang dahh bersahur
hehe

Oke Bubye! ;-)



# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu