Tuesday, July 17, 2012

Untuk Dia..Untuk Dia..hehe

Assalamualaikum & Selamat Petang

hewhewhew ! hohoho !
dah nak dekat pukul 3 dah,so selamat petang lah ye..
haa..hari nie adalah hari yang paling rajin skly "mengupdate" rajin ke?
^HEHEHE^
Tentula rajin..sebelum2 nie xde la rajin cam hari nie..ahaks! nie dah terlebih rajin la plak kan..kikiki..
xpelaa..jari jemari pun boley bergerak pantas kalo kite rajin menaip kan?
banyak la kau cik yann gitu..haha!
haaa! ting! timbul mentol kat atas kepala.penah dengar lagu Untuk Dia tak?
alaa..lagu najwa latif ngan sleeq tue..penah dgr? haa! bez kan?skang nie pun sambil update sambil aku layan lagu tue.hehe..bez! 
Selamat Menonton Gambar kat Bawah Tue Ye..

Enjoy! opps!






comel..untuk dia..untuk dia..lalalla..hehe
itu saje.

Oke Bye!


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

3 comments:

  1. menontan gambar?? hahahahaha....

    kuatkan radio ,kuat kan radio...

    hihihi untuk dia heii untuk dia heiii

    ReplyDelete
  2. senyummu menawan menawan..kau buat hatiku tertawan..ohhh mr.ungu..wahahha..

    ReplyDelete
  3. hahahaha..yakk!! yan genya dih!!!! hohohohoho

    kau lihat ku berbelanja,tp sebenar'y ku biasa2 saja.. heiii

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu