Sunday, December 19, 2010

selamat tinggal facebook

cakkkk!!tadaa!!

hehehe..jumpe lg kite yew..kali nie mimpi pe ntah 2 post skly aku campak kt tercipta untukku..mybe sbb borink ngat kot..aikk! tol tak aku nie..asyik2 borink je kan?kan3?tapi memang betol woo..borink gilak skg nie..tue yg aku post 2 skly tue..hehe..

ouh! fb sayang! eh2! gilak ke pe aku nie..fb pn nak bersyg2 kew?no..no..no..tidakkk!!!aku tidak bley brsyg2 ngn fb ag dh..nk tau nape tak?sebab..emm..sebab..sebab suke aty aku laa nk bukak ke xnk..haha!tak de gurau je laa..sebab borink dah ngn fb..asyik layan fb je..baik aku layan mr.tercipta untukku plak lagi bgs..kan?hehehe..

hurm..oke laaa..idea pn dh kering dh pn nie..
terdgr2 bantal n katil memanggil dh..ape mksudnye ye?agak2 pe?hak3..
tak pe..meh aku gtau mksudnye..mksudnye aku dh nagntok..haha!oke laa..
tata titi tutu..jumpe lagi yew..

bubye!

hak cipta terpelihara
by : yann miryann yann

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

aku wanita biasa

assalamualaikum & selamat petang

huh! lame betol aku tak update belog nie..maklum la tak de mase dah skg nie utk mengadap belog..bizi2..cewah! bizi tue..bnyi cam mengalahkan perdana menteri plak kn?hehe..sebenarnye tak de la bizi sangat pn..cume cket2 tue ade la kan..biase laa..name pn student kn..kena la berusaha lebih cket..bukan untuk orang lain pn kan..untuk diri sendiri jugak..betol tak?betol kan?

emm..berbalik pada tajuk kt atas tue..wah! cam nak wt karangan je kn?haha! tak de laa..sebenarnye tak de pape pn..saje je gatai2 nak letak tajuk post tue g2..ahakz! adehh!!borink betol hari nie..nak tydo kn,tak ngntok..so nak wtpe ag..ngadap belog la kejap jawabnye..xsalah kn?nasib baik ade tercipta untukku..ley la gak aku luah kan pe yg terpendam kan..thanx tercipta untukku sayang..saya sayang awak la..muahhhhhh!!!tanpa tercipta untukku nie jawabnye keboringan la aku..hik3..

oke laa..malas nak buat post panjang2..kalo buat panjang2 pn bukan de orang nak bace gak..hahaha!!
so,pendek2 udah le ye..hek3..
jumpe lagi yew..
tata titi tutu..daaaa....

senyum sokmo deh!
hehehe..peace!

hak cipta terpelihara
by : yann miryann yann


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Sunday, December 05, 2010

hari nie hari sabtu oke!

assalamualaikum & salam hari sabtu untuk sume yew..

hye..jumpe lagi kite ri nie ye..hehe..sebenarnye xde pe yang nk dibuat jd update la kejap..lame pn xpe gak kn?kn3? hik3..post kali nie xde pasal pape pun..saje je nk ilangkn keboringan di sini..disini??ktne tue??haa! jeng..jeng..jeng..ne ley gtau..rahsie la kn..

rahsie tue kn penting cewah! hehe..xdela..saje je..hurm..bila di ingat2 kn balik hari nie hari sabtu kn?
lupe..still ag ingat hari nie hari jumaat..maklum laa..kalo kt klate cuti jumaat & sabtu..kt cni cuti sabtu & ahad la kn..hah!kt cni??ktne?haa..kn dh gtau td rahsie..so ne ley gtau kn?haha!

rahsie tetap rahsie oke? hahaha..

gambar sekadar hiasan..xde kene mengene pn..haha!

hak cipta terpelihara
 by : yann miryann yann

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Saturday, December 04, 2010

ouh! my darling!

assalamualaikum & selamat malam..

fuhh!! lame betol aku x meng'update' my darling nih..pe kaba syg..sihat?
wah..macam kapel plak kn?eh2..kapel mmg cm g2 ke? haha! pape je la kn..asalkan bahagia hendaknya..cewah! oke tak ayat aku tue?hak3..

sebenarnye ngah borink nie..xtau nak wtpe..jd alang2 dah borink tue kan aku layan la si darling aku nie..lagipun dah lama dah tak luangkan masa dengan die kan?kan3? *amboi..gatal plak aku mlm nie..hak3..
kali nie malas nak manje lame2 ngan kamo0..nak manje cket2 je yew..bley kan?hehe..

oke la..bubye!


hak cipta terpelihara
by : yann miryann yann


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Wednesday, November 17, 2010

cepatnye masa berlalu

assalamualaikum dan selamat petang...

hari nie terasa amat rajin la pulak nak update blog..ala..orang lain lagi rajin laa..nie baru 2 je post untuk hari nie dah cakap rajin dah..hik3..yela kalo td rasa tension je..nie dh oke dh kot..hik3..

sedar tak sedar besok nak raya lagi kita kan?tapi bukan raya aidilfitri la kan..hari raya aidiladha la plak..mana la tau kot~kot ada yang mengigau nak raya aidilfitri ag ke kn..tp,ada ke yang jenis mengigau gitu ekk??hish! ikot la ada ke tak yang penting raya..

cepatnya masa berlalu kan?tup2 dah nak raya korban dah..bukan dah tapi memang dah kompem dah besok raya fullstop oke!

rasanya lom terlambat lagi kot aku nak cakap selamat hari raya aidiladha..uipps!dah cakap dah pun..haha!
tapi pape pun yang mana balek raya kat kampung halaman tu berhati~hati la di jalan raya dan ingatlah orang yang tersayang..wah! cam iklan plak..hehe..


camat ali laye...=)

pesanan :
berhati~hati memandu kepada yang memandu..hehe!oke..tata titi tutu..

~bubye~

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

hari~hari kian semakin sibuk

assalamualaikum~~

huh! hari~hariku kian semakin sibuk sekarang yela mana tak nye kan kena buat tu kena buat nie..
aduihh! letih sungguh..rasa cam nak jerit~jerit je..tapi bez jugak jerit~jerit,sekurang~kurangnnye dapat la hilangkan sikit tension nie kan..hehe..

hmm..bercakap pasal tension nie kan..fuhh!punye la lama tadi aku menunggu..tp menunggu ape ek??haha!
haa..meh2 sini aku bagi tau..tadi aku pegi di bank la untuk detel kan yuran pengajian aku..punye la lama menunggu giliran sampai mengantok aku tau..yela mana x nye..menunggu lame sangat tambah~tambah lak dalam suasana yang kesejukan pergghh! ape lagi nak tydo la jawabnye..hehe..

tension yang teramat hari nie..
p/s ~ effect dari menunggu lama sampai skrg kepala aku pening..huh! xsuke!
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Thursday, November 11, 2010

menghitung hari detik demi detik

bila di hitung hari ke hari dah makin hampir aku akan meninggalkan rumah nie..huhuhu..tinggal 20 hari lagi sebelum aku mengharungi subjek~subjek yang mungkin akan memening kan ku..tapi insyaallah tak akan memeningkanku kot..yela..dah lama dh tinggal dunia belaja kan..cewah!dunia belajar tue..hihihi..tapi siyes beb aku memang tengah risau ar sekarang nie..al~maklum la..kalau study dekat~dekat sini xpe r gak kn..nie jauh ket la..uwaa!!tapi nie la di katakan cabarankan..belaja la berdikari cket yann oiii kalau tak belaja berdikari sendiri bila nak maju kan?kan3??hmm..nak tak nak kena la berdikari jugak sampai bila kita nak harapkan orang lain kan..tak ke mana gak kita kalau kita asyik harapkan orang lain je.betul tak?ala..betul la tue kan?tapi xpe.aku ku sahut cabaran yang akan datang padaku selepas nie..,harap~harap xde cabaran yang berat yang akan aku tempuhinye nanti>hehehe..hmm..lupakan pasal hal tue kejap..hari nie cuaca mendung je..tydo pun sedap nih!hahaha..haih!yann kam0o jangan asyik tydo je nanti makin naik berat badan kamo0..hak3..yela..mane tak naiknye asyik makan tydo je kat umah nie bila la aku nak diet tak tau..=)

20 hari lagi akan menentukan segalanya

mood ~ tak tenteram beb!risau takot sume ade..harap~harap sumenye oke..aminnnn...k salam ;)

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Wednesday, November 10, 2010

andai seorang lelaki datang..baca jangan tak baca tau..penting bagi kaum hawa..hehehe..

malam nie tetibe lak nak kongsi artikal nie..upps! artikel ke?hentam saje la..hehehe..sory yew kt tuan punye artikel nie..saya share..(~_^)v peace!
Andai seorang lelaki datang kepadamu ketika kau perlukan teman...
Andai seorang lelaki datang kepadamu dengan ciri-ciri lelaki idaman...
Andai seorang lelaki datang menegur dan membuatmu terhibur...
Andai seorang lelaki datang menanyakan pendapatmu tentang dirinya...
Andai seorang lelaki datang menanyakan tentang ketampanan wajah dan keromantikan dirinya kepadamu...
Andai seorang lelaki datang memintamu membetulkan kolar baju dan rambutnya...
Andai seorang lelaki datang kepadamu sambil merapatkan badannya kepadamu...

Andai seorang lelaki datang tanpa segan silu padamu walau dirimu sudah pemalu, sopan dan ayu...
Andai datang waktu itu, apakah tindakanmu...
MUNGKIN PADA PANDANGAN LELAKI ITU,
"Kau sangat comel pada mataku"
"Kau dah seperti adik kandungku"
"Lu keras macam tomboy takkan lu nak feeling dengan gua"
"Kau dan aku bukan alim sangat jadi tak perlu hipokrit"
"Kaulah kekasihku, kau perlukan belaian dan sokongan moral dariku"
"Aku tahu kau sunyi, aku tak kisah kalau aku kau nodai. Aku sudi dan sabar menanti"
"Oh, kau adalah bakal isteriku, aku harus berlatih dari sekarang 'menumpangkan' bahuku"
"Ku berbuat begini tiada yang tahu, kau takkan cerita pada orang lain"
TETAPI WAHAI PEREMPUAN, ADAKAH ITU YANG KAMU MAHU DAN DAMBAKAN? ADAKAH ITU YANG KAMU PERLUKAN?
Andai seorang lelaki itu datang...
Dan hanya dirimu pengawal gelanggang...
BERANIKAN diri untuk BERUNDUR
GAGAHKAN diri untuk TIDAK CAIR DILEBUR
TABAHKAN diri untuk menjadi PEREMPUAN EKSLUSIF YANG UNGGUL!

Perempuan yang taat hanya pada lelaki bernama ayah dan suami
Perempuan yang sedar maruah dan keunikan diri
Perempuan yang takkan cair dengan pujukan rayu 'syaitan' lelaki
Perempuan yang punya jati diri, berundur kerana~

 TAK MAHU SUAMINYA NANTI DIBAYANGI BEKAS TEMAN-TEMAN LELAKI.

Sesungguhnya, neraka itu hakiki...
Ingatlah wahai diri yang bernama perempuan,
Andai seorang lelaki itu datang...

Beranikanlah diri untuk BERFIKIR dan MENOLAK dengan mata...

**yeah!! beranikan lah diri wahai kaum~kaum hawa..=)


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Thursday, October 21, 2010

kembalikan mem0ri dulu2!! adehh!!

luv u all..muahhh!!

yuniee..miss you lah!

wif cik qilah..wink2..lebiu..

assalamualaikum & selamat malam untuk sume rakyat malaysia..cewah! rakyat malaysia terus..tapi xpe memang rakyat malaysia pun kn..lagipun kita kan satu malaysia..I LOVE MALAYSIA..wah!tetiba lak berlove~love bagai..buat tabiat ke hape aku nih! haih..malam nie tetiba lak rase nak bermanja~manjaan dengan si tercipta untukku nih!yela mane xnye dah lama dah aku xupdate si blog cyg nih..sory yew cyg..tp tadi dh update dah..hehe..hurm..sudeh! berbalik pada tajok aku kt atas tue saje je letak gamba dlu..hik3..hmm..bila time keseorangan kenangan dulu sering menghantui ingatanku..huh! kembalikn mem0ri dulu2 untukku!!! haha!tapi betul..aku teramatlah rindu mem0ri bersama teman~teman tersayang..nak~nak lagi time bulan pose dulu2..rindu banget sih!korang~korang tak rindu ke..makan same~same..bersahur..hik3..tetibe pulak teringat bulan pose..huhu..bila la agaknya aku & kamu~kamu sekalian bole jumpa wahai sahabat~sahabatku..huhuhu..tapi xpe satu hari nanti kita pasti akan berjumpa jugak kan3?*nak sedapkan hati..hek3..hurm..oke laa aku akhiri disini aje lah post kali nie..perlawanan bola sepak pn dh mula dh tu..daripada xde nak buat pape baik layan bola je la..jum layann..bak kata penyokong~penyokong klate..gomo klate gomo..hehehe..bubye..tata titi tutu..daaa..peace..(~_o)v

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

blog update

assalamualaikum n selamat petang..petang ke?petang la kot nie kan..hehehe..lama xmenjenguk si tercipta untukku nih..hari nie baru berpeluang untuk menjenguk si blog @ tercipta untukku..dan disini jugak aku nak kongsi sedikit sebanyak yang pompuan xsuke ab0ut lelaki..betol ke x aku pun xtau la..jadi..pada cik abang kt luar2 sane tue sila la bace ekk..=)

1. MENINGGIKAN SUARA

Tahulah mereka dikurniakan suara yang 'macho' tapi kalau nak meninggikan suara sekadar menunjukkan ego, tak eloklah. Ini antara kelemahan lelaki kerana mereka mudah meninggikan suara walaupun pasangannya tidak bersalah.


2. MAIN KAYU TIGA


Bab main kayu tiga ni masalah paling besar. Walaupun dah ada kekasih, mereka sukar untuk setia. Apatah lagi kalau digoda, terus disambar tanpa mempedulikan perasaan kekasihnya


3. SUKA 'CUCI MATA'


Kebanyakan lelaki sukar mengawal mata (mata keranjang). Pantang jumpa perempuan cantik dan seksi mulalah mata tu macam nak terkeluar. Walaupun sedang bersama kekasih, si dia tidak akan peduli. Bagi mereka tidak salah kalau sekadar mencuci mata tetapi hati kekasih kenalah jaga juga cik abang!


4. MENGONGKONG


Itu tak boleh, ini tak boleh, sikit-sikit nak kontrol. Segala gerak-geri kekasih dikawal, sampaikan nak berpakaian pun harus ditentukan. Kalau nak keluar ke kedai pun kena repot dulu, kalau tidak mulalah tercetusnya pertengkaran kerana hal sekecil itu. Tetapi, mereka akan melenting pula sekiranya aktiviti-..aktiviti mereka disoal siasat oleh kekasih mereka… Macammana tu?


5. EGO


Ini merupakan masalah paling ketara dan merimaskan kaum wanita. Keegoan dan lelaki memang tak dapat dipisahkan. Tetapi ada kalanya lelaki menjadikan keegoan sebagai alasan untuk mereka bertindak tanpa mempedulikan perasaan si gadis. Keegoan membuatkan lelaki mempunyai kuasa veto dalam kehidupan mereka termasuklah memimpin kaum wanita. Tidak salah mempamerkan ego tetapi biarlah kena pada tempatnya


6. MENIPU


Masalah yang ketara apabila lelaki suka menipu ataupun memberikan alasan yang tak ,,munasabah. Sanggup memungkiri janji dan memberikan alasan yang mereka mempunyai masalah yang tak dapat dielakkan padahal sebenarnya mereka enggan melaksanakan janji mereka sendiri. Ada juga yang sudah berpunya tetapi mengaku solo. Berterus-..teranglah wahai kaum lelaki kerana kaum wanita lebih menghormati mereka yang memiliki sifat berterus-..terang ini. Sifat menipu dan suka berdolak-dalih ini lama kelamaan akan membuatkan semua gadis akan menjauhi anda.


7. PERASAN


Aduhaiii… lelaki ini cepat perasan terutamanya jika mereka ini berkerjaya baik, berpenampilan menarik dan mempunyai wajah yang hensem. Boleh tu mengaku merekalah yang menjadi lelaki idaman para wanita. Tapi, mungkin pada pandangan seorang wanita mereka ini sederhana sahaja tapi mereka ini yang suka perasan lebih. Bukan semua wanita memandang pada paras rupa, kalau dah terlebih-lebih perasan tuu… Ada wanita yang lebih suka mengutuk dari memuji…


8. MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI


I Susah juga kalau dapat yang mementingkan diri sendiri ni. Lelaki selalunya tidak mahu mengalah dan ingin menegakkan pendapat sendiri tanpa mempedulikan luahan pasangannya. Mereka juga suka mendahulukan kemahuanmereka dan jarang hendak mementingkan perasaan kekasih… Egolah katakan! Tidak semestinya pendapat kaum wanita ni tak boleh diguna pakai


9. KURANG MEMBERIKAN PERHATIAN


Lelaki kadangkala suka bertindak sambil lewa dan kurang memberikan perhatian tidak kira dalam apa jua urusan. Tetapi kalau urusan yang berkaitan dengan dirinya sendiri, pantas pula melaksanakannya... Jika berkaitan teman wanita, alamatnya… mereka kurang mengambil perhatian. Mengapa ya? Kaum wanita sebenarnya bukan minta diberikan perhatian 24 jam tetapi cukuplah sekadar pasangannya mengambil tahu akan dirinya kerana sifat semulajadi seseorang wanita itu yang ingin bermanja dan dimanjakan.


10. CEMBURU BUTA


Orang kata cemburu tandanya sayang, tapi kalau cemburu tak tentu pasal dan memanjang saja cemburu, tentu rasa tak selesa juga. Agaknya lelaki yang kuat cemburu ni takut kekasihnya terlepas ke tangan kumbang lain kot. Harus diingat, bukan semua perempuan suka kekasihnya kuat cemburu. Tapi, ada juga sesetengahnya suka apabila teman lelakinya cemburu kerana seolah-olah teman lelakinya amat menghargai dirinya. Jangan cemburu buta sudahlah, malas jugak nak layan kadang-kadang!


11. MATA DUITAN


Jangan tak tahu ada juga lelaki mata duitan atau pun gelarannya 'lelaki spedo'. Mereka ,,tak kisah nak kikis duit kekasih dengan 1001 macam alasan yang adakalanya tidak logik diterima dek akal fikiran. Kalau kisah perempuan mata duitan kita sudah biasa dengar, tapi kalau lelaki pula yang mata duitan… apa cerita ni?? Takkan masa-masa macam ni keegoan lelaki hilang pulak?!!


12. KOMITED TERHADAP KERJAYA


Susah kalau dapat teman lelaki yang terlalu komited dengan kerjaya. Mereka ni selalu sangat memberi banyak alasan kerja apabila diajak keluar. Kalau keluar bersama, selalu pula bercerita tentang kerja dan merungut sering dibebani kerja yang menimbun. Bukanlah tidak boleh lelaki mementingkan kerjaya tetapi pandai-..pandailah membahagikan masa bersama teman wanita. Paling tidak pun, seminggu sekali luangkan masa menemaninya dan lupakan segala hal berkaitan kerja. Bukannya kaum wanita ni tidak memahami kalau teman lelakinya pandai membahagikan masa…


13. PANAS BARAN..


Masalah yang boleh menimbulkan fobia terhadap seseorang gadis apabila mendapat kekasih yang panas baran. Pantang silap sikit, mahu dihambur segala kemarahannya. Ada juga kesilapan bermula dari diri sendiri tetapi tetap menyalahkan orang lain. Setakat kena tengking boleh lagi diterima walaupun sebal satu badan tapi, bagaimana kalau siap sepak terajang? Kalau nak sepak terajang carilah mereka yang sepadan dan janganlah berlawan dengan kaum yang lemah bang! Di mana sifat bertanggungjawa..b dan kepimpinan yang ada? Cuba-cubalah kawal kerana setiap dari kita ada barannya, cuma kena pandai-pandai mengawallah. Kalau dah tak terkawal sangat, tak payah bercintalah cik abang oiii!!!


14. KAKI MEROKOK


Ini satu lagi sifat kaum lelaki yang melemaskan wanita. Asyik berasap sana sini, naik lemas dengan bau dan asap rokoknya. Dalam sehari adakalanya habis sekotak rokok. Kalau habiskan duit dengan makan benda berfaedah tak apa juga, ini tidak… asyik menyedut asap yang tidak menyehatkan. Kalau asap tu membawa kesan pada diri sendiri saja tak apa juga, ini tidak… membawa kesan juga pada orang sebelah menyebelah. Kadang-kadang teman wanita menegur bukannya apa, dia sayangkan kita juga dan tak mahu kita jatuh sakit. Lagipun mereka juga tak nak teman lelaki mereka membazirkan duit dengan merokok.


15. PENGOTOR


Ada segelintir lelaki sukar nak menyedari diri mereka ni ada yang pengotor. Terutama bab meludah atau membuang kahak merata-rata. Yarkkk!!! Ada juga yang jarang basuh seluar, pakai baju yang sama berulang kali, tidak memakai deodarant dan macammacam lagi sampaikan badan sudah berbau semacam pun dia tak sedar. Tidakkah mereka ini terasa segan apabila menyedari badan sudah berbau?? Entahlah… hanya kaum lelaki yang bersifat pengotor ini saja yang dapat menjawabnya.


16. GELOJOH


Kalau bab makan, lelaki ni agak gelojoh. Macam 'food machine'. Mereka lemas melihat teman wanita mereka makan terlalu sopan tetapi mereka tidak sedar cara mereka makan yang gelojoh juga melemaskan kaum wanita. Sepatutnya, samada lelaki mahupun wanita patutlah makan dengan bersopan. Buat apa terkejar-kejar?


17. PENTINGKAN KAWAN-KAWAN


Sanggup membatalkan temujanji semata-mata hendak bermain bola sepak ataupun menonton WWF bersama kawan-kawan. Lelaki juga selalu mementingkan kawankawan dalam banyak hal. Sekali-sekala bolahlah, jangan pula selalu saja memberi alasan hinggakan masa bersama teman wanita tiada langsung semata-mata untuk menghabiskan masa bersama kawan-kawan. Apa guna bercinta kalau macam tu gayanya? Kalau ada masalah pula, kawan-kawan sebagai tempat mengadu dengan alasan tidak sesuai bercerita dengan si dia. Kalau dah memilih si dia sebagai kekasih, mungkin satu hari si dia juga akan menjadi isteri anda, jadi takkanlah anda selalu hendak merahsiakan sesuatu dari dia. Tak eloklah berbuat demikian, nanti si dia terasa seolah-olah dirinya tidak penting buat anda pula.


18. TIDAK TAHU MEGHARGAI


Sukar untuk bertemu lelaki yang tahu menghargai perasaan atau pun perbuatan kekasihnya. Ada pula yang berpura-pura tidak mengambil tahu walaupun menyedarinya. Mereka seboleh-..bolehnya mahu si dia terang-..terangan menunjukkan sikap meghargai mereka ini. Kalau setakat sikit-sikit atau sekadar kiasan tu, alamatnya mereka akan berpura-pura tidak menyedarinya. Apa salahnya sekali-sekala, tunjukkan sikap anda yang menghargainya di atas apa yang cuba dilakukannya terhadap anda seperti memberi hadiah kecil. Setidak-..tidaknya ucapkanlah terima kasih setiap kali dia cuba berbuat sesuatu untuk anda.


19. PUTAR BELIT


Lelaki ni ramai yang pakar memutar-..belitkan kenyataan walaupun ternyata sememangnya merekalah yang bersalah. Bagi mereka, putar belit ini tak mengapa asalkan si dia mempercayai alasan tersebut dan mereka akan terlepas dari kesalahan sendiri. Sekiranya anda benar-benar menyintai pasangan anda, perkara begini seharusnya tidak berlaku kerana apa akibatnya sekiranya si dia mengetahui juga tipu helah anda suatu hari nanti. Kalau anda tak pandai menyelamatkan keadaan, melepaslah anda! Jujurlah pada pasangan anda


20. SUKA KONTROL MACHO


Peh! Nak dikatakan macho, ada juga yang tak. hancur je yang lebih kot! Terutama bab sikap, mahu lebih gentleman, berketrampilan dan hensem. Seboleh-..bolehnya mereka mahu menampakkan yang diri mereka lelaki sejati dan ada elemen HERO. Tak perlulah nak merasakan diri anda macho kerana wanita sahaja yang layak membuat penilaian terhadap anda. Sekiranya anda rasa diri anda macho, tetapi pada mata wanita tersebut anda tidaklah semacho yang disangkakan, tak guna juga

* selamat maju jaya sume yew..eh2! ade kena mengena ke??adehh! lantak la pape pn..selamat membaca..tata titi tutu..daaa...


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Thursday, October 14, 2010

w0hoaaa!! thanx g0d!

assalamualaikum dan selamat pagi..sebab nie pagi lagi kan?so selamat pagi lah yew..
huh! syukur alhamdulillah sangat~sangat akhirnya aku berjaya dapat meneruskan lagi pengajianku..akhirnya doaku telah dimakbulkan oleh Allah s.w.t.tidak dapat aku luahkan betapa gembiranya hati bila aku tahu yang aku dapat meneruskan pengajian aku..mula~mula takut gak nak check result..yelakan..mana la tau kot~kot xdapat ke xke frust 'menonggeng' aku..huhuhu..tapi ape~ape pn aku bersyukur..sekurang~kurangnye dapat aku meneruskan pengajian yang lebih tinggi lagi..dan harap~harap aku dapat sambung lagi ke peringkat yang seterusnya..hehehe*pasan je kn3??tapi insyaallah dengan segala kudrat yang aku ada dan selagi mampu aku berusaha,akan aku berusaha bersungguh demi mencapai impianku satu hari nanti..aminn..mudah~mudahan aku rajin~rajin sentiasa..tak nak malas~malas dah..kalau dah malas macam mana nak capai impianmu itu yann oii..haha! oke sayang..tata titi tutu..daa..muahhhh!

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Friday, October 08, 2010

i luv u shayunk!!

salam sume..mimpi ape la aku nie malam nie..tadi terasa teramat la malas mau menulis
tup2 sekarang nah! ambik kau si blog! 2 skaly aku post untuk kamo0 malam nie..haha!luv u..muaahhhhxxx!! hik3..post kali nie banyak kepada my shayunk yang cute2 n tomey2..hehehe..haa! jangan fikir yang bukan2 tau..shayunk yg aku maksudkan di sini nie kucen laa..dorg la shayunk2 aku kt umah nie..hek3..comey x dorg2 nie sume? haha! *prasan lak aku..ntah comey ke x xtau kt mata orang lain kn..hak3.. ;P






oke la..mata pun dah ngantok dah..tata titi tutu..daaa...=)
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

suka~sukie..hoi3!!

salam semua..alahai..hari nie baru tergerak jari jemariku ini nk meng~update si blog nie..al~maklum la dh lama dh x menjenguk si TERCIPTA UNTUKKU nie..tapi hari nie tanak bercerita tau..tp cme nak kongsi suka~sukie kami je..hehehe..












# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Friday, September 24, 2010

bila ku mulai sukakan nye...

hye3..bertemu lagi kita di ruangan yang xseberapa ini..hehehe..opps! assalamualaikum..salam 2 kan penting untuk kita sebagai umat islam kan..hmm..
apa khabar pembaca2 blog sekalian agak~agaknya ekk??oke ke xoke nie?mesti la oke2 semuanye kan..xmao sedey2 xmao sakit2 k..tp kalo nak sakit jugak nak wat camne kn..dh di tentukan oleh Allah S.W.T.kita kena terima je la ngan seadanye ye..;)
wah! nampak gayanye ku sudah mula mendekati dan mula sukakannye larh! nak tau pe yang saya suke?ehh! mane bley..biar la rahsia oke?haha!xdela..gurau je la..pembaca2 sekalian mesti nak tau pe yang saya suke kn?eh! kejap,ade ke orang yang membaca blog saya nie??hik3..hurm..pape jela kn..nk tau pe yang saya suke??betul nie nak tau??kejap ekk..



tadaaa!! nie la yang saya suke sebenarnye..haha! comey kan? walaupun orang2 di luar~luar sane dh lame meminatinye,tp ku baru je jatuh chenta same die..owh! I LOVE U cik KITTY..muahhh2!! hehehe..so cute bukan? gerenti ramai gurlz2 kt kuar sane suka same cik KITTY nie..yela..mane xnyew kn..dah la cute,pink pulak 2 kan..amacam?suke x?boyz pun ley suke gak pe..oppss! hik3..oke cket2 suda..tata titi tutu..daaa..peace!(~_^)v..
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Wednesday, September 22, 2010

hip hip horeyy!!

assalamualaikum para pembaca blog tercipta untukku sekalian..cewah! ade kew yang membacanye?prasan jew aku nie kan?hehehe..ala..xpela pape pn...saje je cakap g2..xsalah pun kn..lagi pun nie kan blog aku..bukan blog kamu tau! haha!
hip hip horeyy!! ntah pape laa aku punye tajuk kn? ah..lantak la pape pn..main hentam je 2..sebenarnye aku nak upload gambar tp xbley plak..nape ek??nie yang buat aku nak marah nie..adakah mb die terlalu besar?oh! no3..setahu aku xdela besar sangat pn..biasa2 je..tp nape xbley nk upload..huh!di petang hari..tp kejap je..jap ag oke balik..haha!oke la cayam..hari nie aku xbley nk taip2 banyak utk kamo0..sebab aku tengah frust kn..jadi m0od aku pn ntah hilang ke mana ntah..mybe dh lari dh kot..hek3..oke la cayam..tata titi tutu..daa.. =)
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Tuesday, September 21, 2010

raye tyme!!..raye la sgt kn..he3..


salam 1 malaysia..cewah! truz salam 1 malaysia neyh..hehehe..fuhh! lama betul xupdate my blog cayam nih yew..hmm..xpe2 cayam..dun wery..hari nie dh ku updatekn dirimu yew..he3.. ;)
haa..nie gambar tyme raye daa..amacam comey x shaye? haha!>prasan
hik3..oke laa..cket2 suda..tata titi tutu..daa.. =)



# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Wednesday, August 25, 2010

ramadhan vs raye..hehehe..

hye! slm ramadhan sume yew..;) ary nie rse gatey nk update my blog cayam nih!mklum la..lme dh xcre kt si blog tercipta untukku nie..hurm..sedar xsedar tinggal beberapa belas ary ag kte nk menyambut kedatangan aidilfitri kn? tentu ramai yang xcited nak sambut raye bukan?tp sambut2 gak..pose2 cukup kew lake nih?hahaha..mesti cukup lake kn..nak raye kn mesti la kena cukup..6t xmerasai la plak kn aura raye 2 kalo kte xpose..kn3?hikhikhik..tentu sekarang ramai yg dh buat persiapan untuk raye kn?biskut raye..baju raye..macam2 lagi lah..nak2 lg budak2..awal2 ag dh pk dah nk pakai bju ape..kaler pe..kn?hehehe..tp,dalam kite brgembire hendak menyambut raye nie,kite jangan la lupe plak kn pada yang telah tiada..sedekahkn la Al~Fatihah untuk mereka yg telah pergi buat selama2nye..hmm..oke la my blog cayam..sy pn dh penat menaip nih! 6t sy akn jenguk2 kam0o lg yew..tata titi tutu..daaa...
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Wednesday, July 14, 2010

~ s.a.h.a.b.a.t ~

s.a.h.a.b.a.t..ape erti s.a.h.a.b.a.t??sape tau angkt tangan..hik3..;D mne la nk ley angkat tgn kn..hmm..sahabat adalah kwn yg sgt rpt ngn kite..same ade suke mahupun duke..tp 2 bg aku laa..xtau lak la bg korg cmne kn..cz sahabat nie byk yg ley di beri perumpamaannye bkn?he3..
emm..sbnrnye pix nie di amek time nk msok claz sbnrnye..dh alang2 dh duk c2 amek je la pix wt kngn sorg2..lgpn time nie dh last sem dh..xslh la kte org amek.emm..skg msing2 dh bizi dh..xde mse dh nk jmpe lake..yunie dh bizi ngn keje die dh..fetty lak bizi ngn stdy..n aku lak bizi ngn fb..ahakz! xdela...juz kidim je..aku gni je la..sempoi je mnjang kt umh nie..borink2 aku lyn jela fb..he3..bkn pe..utk mngisi mse lapang la ktakn..cewah! kih3..borink2 duk kt umh pn,adakalanye bez gk..tp bez nape ye?de sape2 tau x?ha3! mne la de org nk tau kn..lgpn bknnye umh dorg pn..ka3.hmm..yg bez 2 dpt rilex2 laa..opps! relax2 gk,janji keje dh siap lake dh baru ley rilex..jgn slh phm yew..he3..emm..oke laa..mlz dh dtg dh..he3..s0,utk shbt2 ku skalian..ingtlah daku dlm mimpimu..eh! silap lak..ahakz! ingat la daku dlm doa mu..ssungguhnye prsahabatn e2 adalah pntg bg setiap insan..hrgailah sahabat...wassalam..

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Thursday, July 08, 2010

~Cukup Indah..besh bnget!!~


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Wednesday, July 07, 2010

~ akan selalu milikmu ~

rindu ini selalu milikmu
ada dan tiada dirimu
aku ingin menjadi cinta yg bercahaya
merindu siang malam xhenti
meminta petunjuk yg maha esa
cinta..aku dan semua
menjadi ikatan kasih
dari semua rahmat yg di anugerahkan kpdku
rindu ini milikmu
walau pelangi telah pudar
di atas permaidani
rautan wajah menekuk
aku dan seluruh saksi ini
menunggu..menunggu akan hadirnye
jawapan kesaksianmu
percayakah dirimu dgn cinta?
rindu ini akan tetap milikmu
tp rindu yg ku persembahkn utkmu
bknlah rindu yg smata2 syahwt
krn cahaya cintanya aku ada utkmu..

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Tuesday, July 06, 2010

~my meow cyg~


catz family..hehehe..

family catz..luv kucen..tp plik nape de sstgh org xske kucen n tkot kucen ekk??padahal kucen lew binatang yg pling baik skly lam dunia..hehehe..dh la xggt org juz cakar jew..hukhukhuk..lurve my meow..

chantek
my kucen sayam..nmenye chantek..hehehe..cyg bnget kt die..mnjew lak 2..hikhikhik..

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

~tahap keboringan di rumah~

huh!ary nie ku teras rajin la plak nk menulis..al maklum la dah lama dah xmenulis la katakan..hehehe..hurm..boring3!! yg teramat sgt duk di rumah..ary 2 dah keje elok2 g berenti..adoyai!mnyesal pn xde gune dh..lgpn benda dh lps..wtpe nak di ingatkan lagi kn..aku pn skrg dah makin naik dh brt bdn,,uwaaa!!aku xmo gemok...huhuhuhu..tp ape kn daya..selere makin bertambah2 la plak smnjak 2 mnjak 3 mnjak nie..hehehe..tp xpe..gemok pn gemok laa..janji my lalinx ttp syg..kihkihkih..luv u cyg krn menerimaku seadanye..cewah! tangkap jiwang la plak..adoi!ble d pk2 kn member2ku wtpe la skg nie ekk?rndu la plak rsenye..nk jmpe pn jauh n msing2 bizi..aku je yg xbizi..pnganggur trhormat la katakn..hikhikhik..aku akn rehat serehat2nye kt umah..cz lps nie mybe xley nk rehat dh..cz aku nk smbung stdy la..insyallah kalo dpt smbung ag ke peringkat seterusnye..aminn..lps nie no more main2..aku aku fokus3!!kt my stdy..hehehe..okeyh la..aku pn de keje dh..sblum my m0m cyg mrh,baik aku ch0w lu..tata titi tutu..daaa...:-)
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Monday, July 05, 2010

DATA - Ku Menanti Ku Menangis (HQ Audio With Lirik)


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Saturday, June 19, 2010

~ hepy2 t0gether ~


tadaaa!!hurm nie sbhagian drpd pix yg smpat kami snap2 kt pantai bisikan bayu..hehehe..
time nie qilah dtg..so aku n adeq2 ku bawa la die g jalan2 kt pntai nie..lgpn duk umh pn xde wtpe gak..so..pe lg..mkn angin lew jwbnyew..yuhuuuu!!..time nie hepy ngat..hehehe..

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Thursday, June 17, 2010

ku bahagia..

fuh!lega..akhirnye aku brjaya gk tamat pengajianku slame 2 taun stgh wlwpn juz 2 taun je sbnrnye..ahakz!..tp yg aku frust skly cz result aku ckup2 mkn jew..aku nk lebih ag..tp ape kn daye..daye ku hnye stkt e2 je..huhuhuhu..emm..tp xpe..aku akn usahakn lebih ag utk mncapai cita2 aku..aku akn smbung ag pngajianku e2 pn kalo aku dpt laa..tp insyaallah dpt kot..
emm..sume kwn2 aku lulus n aku pn turut hepy bwt mereka sume..c0ngratz!tuk kwn2ku sume..
nie laa saat2 yg hepy skly wt aku..owh!beznyew dh abiz blaja..hehehe..ok laa..smpai cni dlu la coretanku bwt mu my blogku syg..tata titi tutu..daaaa...
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Wednesday, June 16, 2010

~ ary mnghias blog..~

fuh!ri nie aku telah brjaye mnghias blog aku yg slame nie ku trpk cmne nk mncntekkn la blog aku nie..akhirnyew..aku brjaye jgok..yehaaa!!!hehehehe...hurm..cntek x cntek,ley thn laa..jnji dpt mnghiaskn blog nie cukup la..okeh!tata..titi..tutu..daaa..
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Thursday, June 03, 2010

~ sakit aty ~

hye3!..hmm..ary nie aku nk tulis sal aku yg ngah sakit aty sgt2 ngn sorg laki yg ngokngek nih!die sorg laki yg gler..xtau pe bnde..ttbe mnyampuk pe yg aku tulis..tup2!tercetus la prbalahan antra aku ngn c laki gler tuh!dh la pasan ansm..aku gerammmm!!!sgt2..!!kalo bley nk aku ketuk2 pale die..tp apekn daye..aku pn xknl die..bkn stkat die je..btg idung die pn aku xknl langsung...hmm..anyway,biarkn je laa..aku pn xnk lyn dh pn laki gler cm 2..yela..gler la ktakan..hahahahaha!!!puas aty aku dpt mncoretkn cket sbnyk pe yg aku pndamkn..hehehehe..tadaa!
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Monday, May 31, 2010

~ memory tercipta ~

kngn tercpta lagi..heheeheh..
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu