Tuesday, July 17, 2012

Jangan Marah Marah Allah Tak Suka

Assalamualaikum & Salam 1Blogger

awwwcakkk! hah! yang nie kompem tak cubit pipi kiri kanan dah sebab memang nak update pun..oppss! kan aku dah kata kalo boley aku nak update seberapa banyak yang mungkin..korang dah lupe? wahaha! *PERASAN* tehehehe..bukan gitu la..aku update blog aku nie saje suke2..ade mase aku update la xde mase alamak jawabnye suram la blog aku yang dah suram nie.. hohoho! tapi nie dah terlebih ade mase dah nie sampai 3 entry aku buat dalam satu hari..pecah rekod peribadi..wah! macam sukan plak ade rekod2 peribadi.Blogger lain buat entry berpuluh2 dalam satu hari tak bising pun? oke aku yang PERASAN hahaha!

Oke Jangan Marah2 Allah Tak Suka cam ayat kat bawah tue.. : D


HEHE comel kan?nie bukan aku yang buat..nie aku amek kat ne dah xtau aku lupe..sebab die comel sangat sebab tue aku amek a.k.a copy..haa..sape suh comel sangat kan dah kena copy..ehehe..maap ye tuan pelukis gmbar nie..hehe..

Jangan Marah2 Allah Tak Suka Tau..Titik.

Oke Bye


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu