Tuesday, July 17, 2012

Ngek Ngek Ngek!!! Huh!

Assalamualaikum & Selamat Malam


kartun kat atas tue xde kena mengena ngan kemarahan aku skang nie oke!huh!ape punye manusia daa..perlu ke kita hormat kalo orang dah kurang ajar ngan kita??perlu?perlu?perlu??aku rase tak perlu pun kan?watpe kita nak hormat kat orang cam gitu??xde gunenye pun..baik hormat kat orang tua lagi bagos! la dari hormat kat orang gitu.

manusia kita tak boley nak paksa2 supaya ikot ape yang kita buat ade paham?kalo tak paham,nak aku pahamkan balik ke?hey!sendirik mau ingatlah ye..ngek!betol! sakit hati aku..euwwww!hah!ape lagi tak puas hati?ape? ngate2 orang dalam aty??nie blog aku oke!diary online aku..so,ikot suke aty aku la nak update pape pun.huh!

sory kekasaran bahasa amat dikesali
padan muka!wekkk!

~bad mud time~

bubye


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

2 comments:

  1. bkpo mu yan??? blog mne yg ngate ko tu?? habak maii

    ReplyDelete
  2. amboi..mne ade..saje je badmud time..hohoho..;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu