Friday, July 20, 2012

Ting Tong!

Assalamualaikum

Salam jumaat sume ye..hadoi..petang2 baru boley jenguk2 ape ade kat blog nie haa..
Mulakan hari2 anda dengan senyuman yang nampak gigi atas bawah ye..
tapi pastikan putih jangan kuning2 Ahaks! gurau aje lah!^
Achaner? ^ala2 johan gitew kan^ dah ready dah anda anda anda sume untuk menghadapi ramadhan?
Ape?dah beli baju raye dahhh??amboi..bab raye cepat aje ye..sabo2..pose pun blom lagik nie tak kan dah nak bli baju raye dah kan
HeHe
Ala..baju raye lambat2 beli pun tak pe la..lagik lambat lagi murah kan opss!
HaHaHa
Oke stop about baju raye
mesti mesej lam inbox korang sume penuh dengan mesej2 pose kan?
bukan korg aje..aku pun same Hew hew hew tapi tak pe aku suke sumenye comey2..hehe 
semoga dibulan yang mulia nie (besok dahhhh)
kita same2 berbuat amalan yang baik oke?


I Love Islam ;)

Selamat Berpuasa
yeayyy!!

Oke Bye!



# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu