Wednesday, July 18, 2012

Assalamualaikum Ramadhan

Assalamualaikum & Selamat Petang

Pejam celik pejam celik dah nak puasa dah kita sume kan?
tinggal dua hari je lagi nak masok bulan Ramadhan.ye..nape?xcaye?betol
2 hari lagi kalo tak caye cube tanye mak ayah betol tak? tehehehe..
Bulan Ramadhan adalah bulan yang mulia dimana sume orang nak buat amal ibadat
nanti dapat ganjarannye di alam sana nanti.bukan bulan bulan lain tak boley buat amal ibadat..bulan lain pun boley jugak.cuma atas kita je yang nak melakukannya. ;)


Selamat Datang Ramadhan


Ramadhan Bulan Yang Mulia

Sama samalah kita menjalani ibadat berpuasa oke.

^SELAMAT BERPUASA^

Oke Bubye






# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

5 comments:

  1. Replies
    1. Selamat Berpuasa Untuk Mu Jugak
      Raye Nanti Datang Umah ea
      (mcm la dkt)beriban2 batu tue hek3..

      Delete
    2. xpe demi mu aq sanggub.. cehhhh . ayat novel talinga astro

      Delete
    3. cewah!! tapi mu tertinggal satu ayat la..gni yang betolnye..ayat novel talinga piring astro la yunk.hahaha

      Delete
    4. hahahahaha.. mu k ajar aq buat jahat g bulan ramdhon ni... apa ramadhon!!!!

      hahahahahahahahahhahaha.. aq tgk trus la yan cita tu..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu