Wednesday, August 01, 2012

Hai ! Ogos

Sedar tak sedar kita semua sudah pun masok ke bulan ogos
merangkap hari ke 12 Ramadhan kan
haa..time2 gini mesti makcik2 pakcik2 sibuk mencari rezeki untuk anak2 dengan menjual kuih muih kat bazar2 ramadhan kan.emm..sebut pasal kuih muih kat bazar nie..ummm..banyaknye laa.
kalau ikotkan hati sumenye nak.makan taknye pun..nafsu je lebih..ahaks!
membeli jangan ikot nafsu okeh?nanti membazir..haa..sape yang rugi?anda jugak yang rugi tau.
cumilnye laaa diee
dicopy n paste dr seorang blogger yang slalu wt doodle cumil2
jangan marah eh! peace!

(nota siku : mek qilah,aku tak gedik tau! aku baikkkk!hahahha)
jangan jeles..weeeee.

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Pelangi Senja


Jarang kita nampak pelangi kan?kalau nampak pun kadang kadang je tak selalunye lah
tapi entry nie nak bercerita tentang Pelangi Senja..ape tu kan?haa..
cube teka ape itu..hehehe..tu lagu stacy lagu baru ke kalau tak silap ke lagu lama atau aku yang baru dengar
hehehe..takpe la pape pun yang penting lagu dia best..layannnn je la kan..
mendayu2 giteww
cantekkan pelangi2 kat bawah nie kan?;)


Nah lirik lagu pelangi senja by stacy

Lirik Lagu Pelangi Senja - Stacy

Ku bermimpi
Engkau Kembali
Wajah tenang kau berkata,
Sayang, aku cinta

Namun kita takkan bersama,
Dikau pergi takkan kembali
Sesal...Ku kecewa...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Ku terjaga
Dari mimpi lena,
Sedar pipi dibasahi,
Tangisku sendiri...

Merintih perasaan ini,
Tiada kata mampu diungkap...
Tiada yang mengerti...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Jika mampu ku kembali,
Mengulangi masa...
Pasti ku tunaikan,
Permintaan terakhir...

Wahai...sang pelangi indah,
Muncul seketika...
Sayang tak ku lihat,
Kini tiada...

Jika mampu ku kembali,
Mengulangi masa...
Pasti ku tunaikan,
Permintaan terakhir...

Kini hanya, tinggal kenangan,
Hanya waktu menentukan,
Kita kan bersama...

amacam?best tak lirik and lagu die??
best kan?


#gamba diculik dari atok google#
hehehe

Bubye!





# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Jarak Jauh


haiya! mood petang2 di tambah plak ngan bulan puasa nie..fuhhhh! ngantoknye laa..kan?
nie pun tgh ngantok la nie..tapi dalam ngantok2 pun sempat jugak lahirkan entry sulung..wah! sulung la sangat kannn..oke MENGARUT.


Sejauh mane pun kita pergi,jangan lah kita mudah melupakan seseorang dengan mudahnye la kan
biarpun tidak berjumpa beberapa tahun or beberapa bulan.
tetapkan hati kita untuk tidak mudah melupan orang yang kita sayang,cinta dan sebagainya
dan yang paling penting jangan lupa pada kedua ibubapa kita yang telah membesarkan kita keyh.

#nota tangan for Incik Ungu#
Tidak Pernah Melupakan Incik Ungu Yg Tembam Nie
Tembam ke syg?ehehehe
Misyeww!

Bubye


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu