Tuesday, July 06, 2010

~tahap keboringan di rumah~

huh!ary nie ku teras rajin la plak nk menulis..al maklum la dah lama dah xmenulis la katakan..hehehe..hurm..boring3!! yg teramat sgt duk di rumah..ary 2 dah keje elok2 g berenti..adoyai!mnyesal pn xde gune dh..lgpn benda dh lps..wtpe nak di ingatkan lagi kn..aku pn skrg dah makin naik dh brt bdn,,uwaaa!!aku xmo gemok...huhuhuhu..tp ape kn daya..selere makin bertambah2 la plak smnjak 2 mnjak 3 mnjak nie..hehehe..tp xpe..gemok pn gemok laa..janji my lalinx ttp syg..kihkihkih..luv u cyg krn menerimaku seadanye..cewah! tangkap jiwang la plak..adoi!ble d pk2 kn member2ku wtpe la skg nie ekk?rndu la plak rsenye..nk jmpe pn jauh n msing2 bizi..aku je yg xbizi..pnganggur trhormat la katakn..hikhikhik..aku akn rehat serehat2nye kt umah..cz lps nie mybe xley nk rehat dh..cz aku nk smbung stdy la..insyallah kalo dpt smbung ag ke peringkat seterusnye..aminn..lps nie no more main2..aku aku fokus3!!kt my stdy..hehehe..okeyh la..aku pn de keje dh..sblum my m0m cyg mrh,baik aku ch0w lu..tata titi tutu..daaa...:-)
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu