Thursday, October 21, 2010

kembalikan mem0ri dulu2!! adehh!!

luv u all..muahhh!!

yuniee..miss you lah!

wif cik qilah..wink2..lebiu..

assalamualaikum & selamat malam untuk sume rakyat malaysia..cewah! rakyat malaysia terus..tapi xpe memang rakyat malaysia pun kn..lagipun kita kan satu malaysia..I LOVE MALAYSIA..wah!tetiba lak berlove~love bagai..buat tabiat ke hape aku nih! haih..malam nie tetiba lak rase nak bermanja~manjaan dengan si tercipta untukku nih!yela mane xnye dah lama dah aku xupdate si blog cyg nih..sory yew cyg..tp tadi dh update dah..hehe..hurm..sudeh! berbalik pada tajok aku kt atas tue saje je letak gamba dlu..hik3..hmm..bila time keseorangan kenangan dulu sering menghantui ingatanku..huh! kembalikn mem0ri dulu2 untukku!!! haha!tapi betul..aku teramatlah rindu mem0ri bersama teman~teman tersayang..nak~nak lagi time bulan pose dulu2..rindu banget sih!korang~korang tak rindu ke..makan same~same..bersahur..hik3..tetibe pulak teringat bulan pose..huhu..bila la agaknya aku & kamu~kamu sekalian bole jumpa wahai sahabat~sahabatku..huhuhu..tapi xpe satu hari nanti kita pasti akan berjumpa jugak kan3?*nak sedapkan hati..hek3..hurm..oke laa aku akhiri disini aje lah post kali nie..perlawanan bola sepak pn dh mula dh tu..daripada xde nak buat pape baik layan bola je la..jum layann..bak kata penyokong~penyokong klate..gomo klate gomo..hehehe..bubye..tata titi tutu..daaa..peace..(~_o)v

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu