Saturday, December 04, 2010

ouh! my darling!

assalamualaikum & selamat malam..

fuhh!! lame betol aku x meng'update' my darling nih..pe kaba syg..sihat?
wah..macam kapel plak kn?eh2..kapel mmg cm g2 ke? haha! pape je la kn..asalkan bahagia hendaknya..cewah! oke tak ayat aku tue?hak3..

sebenarnye ngah borink nie..xtau nak wtpe..jd alang2 dah borink tue kan aku layan la si darling aku nie..lagipun dah lama dah tak luangkan masa dengan die kan?kan3? *amboi..gatal plak aku mlm nie..hak3..
kali nie malas nak manje lame2 ngan kamo0..nak manje cket2 je yew..bley kan?hehe..

oke la..bubye!


hak cipta terpelihara
by : yann miryann yann


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu