Thursday, October 14, 2010

w0hoaaa!! thanx g0d!

assalamualaikum dan selamat pagi..sebab nie pagi lagi kan?so selamat pagi lah yew..
huh! syukur alhamdulillah sangat~sangat akhirnya aku berjaya dapat meneruskan lagi pengajianku..akhirnya doaku telah dimakbulkan oleh Allah s.w.t.tidak dapat aku luahkan betapa gembiranya hati bila aku tahu yang aku dapat meneruskan pengajian aku..mula~mula takut gak nak check result..yelakan..mana la tau kot~kot xdapat ke xke frust 'menonggeng' aku..huhuhu..tapi ape~ape pn aku bersyukur..sekurang~kurangnye dapat aku meneruskan pengajian yang lebih tinggi lagi..dan harap~harap aku dapat sambung lagi ke peringkat yang seterusnya..hehehe*pasan je kn3??tapi insyaallah dengan segala kudrat yang aku ada dan selagi mampu aku berusaha,akan aku berusaha bersungguh demi mencapai impianku satu hari nanti..aminn..mudah~mudahan aku rajin~rajin sentiasa..tak nak malas~malas dah..kalau dah malas macam mana nak capai impianmu itu yann oii..haha! oke sayang..tata titi tutu..daa..muahhhh!

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu