Wednesday, September 22, 2010

hip hip horeyy!!

assalamualaikum para pembaca blog tercipta untukku sekalian..cewah! ade kew yang membacanye?prasan jew aku nie kan?hehehe..ala..xpela pape pn...saje je cakap g2..xsalah pun kn..lagi pun nie kan blog aku..bukan blog kamu tau! haha!
hip hip horeyy!! ntah pape laa aku punye tajuk kn? ah..lantak la pape pn..main hentam je 2..sebenarnye aku nak upload gambar tp xbley plak..nape ek??nie yang buat aku nak marah nie..adakah mb die terlalu besar?oh! no3..setahu aku xdela besar sangat pn..biasa2 je..tp nape xbley nk upload..huh!di petang hari..tp kejap je..jap ag oke balik..haha!oke la cayam..hari nie aku xbley nk taip2 banyak utk kamo0..sebab aku tengah frust kn..jadi m0od aku pn ntah hilang ke mana ntah..mybe dh lari dh kot..hek3..oke la cayam..tata titi tutu..daa.. =)
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu