Wednesday, November 17, 2010

hari~hari kian semakin sibuk

assalamualaikum~~

huh! hari~hariku kian semakin sibuk sekarang yela mana tak nye kan kena buat tu kena buat nie..
aduihh! letih sungguh..rasa cam nak jerit~jerit je..tapi bez jugak jerit~jerit,sekurang~kurangnnye dapat la hilangkan sikit tension nie kan..hehe..

hmm..bercakap pasal tension nie kan..fuhh!punye la lama tadi aku menunggu..tp menunggu ape ek??haha!
haa..meh2 sini aku bagi tau..tadi aku pegi di bank la untuk detel kan yuran pengajian aku..punye la lama menunggu giliran sampai mengantok aku tau..yela mana x nye..menunggu lame sangat tambah~tambah lak dalam suasana yang kesejukan pergghh! ape lagi nak tydo la jawabnye..hehe..

tension yang teramat hari nie..
p/s ~ effect dari menunggu lama sampai skrg kepala aku pening..huh! xsuke!
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu