Sunday, December 19, 2010

aku wanita biasa

assalamualaikum & selamat petang

huh! lame betol aku tak update belog nie..maklum la tak de mase dah skg nie utk mengadap belog..bizi2..cewah! bizi tue..bnyi cam mengalahkan perdana menteri plak kn?hehe..sebenarnye tak de la bizi sangat pn..cume cket2 tue ade la kan..biase laa..name pn student kn..kena la berusaha lebih cket..bukan untuk orang lain pn kan..untuk diri sendiri jugak..betol tak?betol kan?

emm..berbalik pada tajuk kt atas tue..wah! cam nak wt karangan je kn?haha! tak de laa..sebenarnye tak de pape pn..saje je gatai2 nak letak tajuk post tue g2..ahakz! adehh!!borink betol hari nie..nak tydo kn,tak ngntok..so nak wtpe ag..ngadap belog la kejap jawabnye..xsalah kn?nasib baik ade tercipta untukku..ley la gak aku luah kan pe yg terpendam kan..thanx tercipta untukku sayang..saya sayang awak la..muahhhhhh!!!tanpa tercipta untukku nie jawabnye keboringan la aku..hik3..

oke laa..malas nak buat post panjang2..kalo buat panjang2 pn bukan de orang nak bace gak..hahaha!!
so,pendek2 udah le ye..hek3..
jumpe lagi yew..
tata titi tutu..daaaa....

senyum sokmo deh!
hehehe..peace!

hak cipta terpelihara
by : yann miryann yann


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu