Thursday, June 03, 2010

~ sakit aty ~

hye3!..hmm..ary nie aku nk tulis sal aku yg ngah sakit aty sgt2 ngn sorg laki yg ngokngek nih!die sorg laki yg gler..xtau pe bnde..ttbe mnyampuk pe yg aku tulis..tup2!tercetus la prbalahan antra aku ngn c laki gler tuh!dh la pasan ansm..aku gerammmm!!!sgt2..!!kalo bley nk aku ketuk2 pale die..tp apekn daye..aku pn xknl die..bkn stkat die je..btg idung die pn aku xknl langsung...hmm..anyway,biarkn je laa..aku pn xnk lyn dh pn laki gler cm 2..yela..gler la ktakan..hahahahaha!!!puas aty aku dpt mncoretkn cket sbnyk pe yg aku pndamkn..hehehehe..tadaa!
# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu