Wednesday, November 17, 2010

cepatnye masa berlalu

assalamualaikum dan selamat petang...

hari nie terasa amat rajin la pulak nak update blog..ala..orang lain lagi rajin laa..nie baru 2 je post untuk hari nie dah cakap rajin dah..hik3..yela kalo td rasa tension je..nie dh oke dh kot..hik3..

sedar tak sedar besok nak raya lagi kita kan?tapi bukan raya aidilfitri la kan..hari raya aidiladha la plak..mana la tau kot~kot ada yang mengigau nak raya aidilfitri ag ke kn..tp,ada ke yang jenis mengigau gitu ekk??hish! ikot la ada ke tak yang penting raya..

cepatnya masa berlalu kan?tup2 dah nak raya korban dah..bukan dah tapi memang dah kompem dah besok raya fullstop oke!

rasanya lom terlambat lagi kot aku nak cakap selamat hari raya aidiladha..uipps!dah cakap dah pun..haha!
tapi pape pun yang mana balek raya kat kampung halaman tu berhati~hati la di jalan raya dan ingatlah orang yang tersayang..wah! cam iklan plak..hehe..


camat ali laye...=)

pesanan :
berhati~hati memandu kepada yang memandu..hehe!oke..tata titi tutu..

~bubye~

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu