Wednesday, June 29, 2011

bila mata sukar untu dilelapkan

..assalamualaikum blogger2 sekalian..

amacam?sihat tak korang2 sume?ape!??demam??hah!sakit tekak??oke2..kalo ade blogger2 yang keadaannye cm gini cepat2 la pegi klinik or hospital keyh..nanti takot melarat lak sakit tu..sape yang susah?mak ayah gak la yang susah..;)

malam nie dengan berbekalkan sepasang mata dan sepasang tangan dapatlah aku membuat entry pada malam ini..cewahh!!oke tak oke tak ayat aku?sesuai ke eyh?haha..lantak la sesuai ke tak sesuai ke..janji nie blog aku n tempat luahan hati aku oke..lalalala..;p

motif membuat entry untuk kali nie adalah disebabkan aku tak ngantok jadi ape lagi..ngadap si blog la jawabnye..hehe..tak salah kan?alang2 nak lelapkan mata katakan..wehuuu!!
aku merepek hape pun aku xtau daaa..

i leb blogging..hehe

emm..oke laa..selamat malam & selamat tydo dalam iman la yew..peace!

~bubye~

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu