Sunday, June 12, 2011

awak..ke mana awak pergi..

assalamualaikum & salam ceria ptg sabtu

dengan berbekalkan kekuatan aku update gak belog aku nie..memang betol kata sesetengah orang berkawan lebih baik dari berkapel..kapel bile putus dah xjadi kawan dh (sstgh je la g2 kn)tapi kawan tak akan putus walau dalam ape2 jua keadaan sekaly pn..tapi biase la adat berkapel kan ade mase suke ade mase duka..tue sume dah menjadi lumrah kehidupan berkapel kan?

tapi kenapa sesetengah laki/pompuan susah nak pahan kehendak pakwe/makwe die?hmm..aku pun pelik..tp tue sume atas diri sendiri kan?eh!ape yang aku merepek nie..hadoi!lari tupik r beb!xpela..aku malas nak delete dh jadi aku sambung lagi..huhu..


miss u awak..

hari nie hari yang paling tak indah..buat ape la AWAK aku agaknye ye..hmm..AWAK tak rindu kt SAYA ke?AWAK2..kenapa jadi cam nie..SAYA tak mintak pun jadi cam nie..terpulang la kat AWAK..SAYA pun dah letih dah nak pikirkan pasal hal nie..sem0ga AWAK bahagie ngan idup AWAK..dan SAYA cme nak AWAK tau..SAYA sygkan AWAK..


ingat daku dalam doamu selalu..i'm sorry gudbye...uwaaaa!!!(tetibe nanges wahaha)

~bubye~

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu