Monday, June 13, 2011

bila rasaku ini rasamu

hye!selamat pagi.eh!pagi dah ke?iye..pagi dah laa..cakapku sorg diri..wahaha!cam ayat novel la plak kn?hehe..novel pun novel laa janji aku puas ngan ape yang aku buat..korg puas hati tak ngan pe yang korg buat?mesti puas hati gak kan?

hadoi..nape laa mata ini tak reti2 ag nak tydo ye?emm..mybe sebab aku dah tydo kot ptg td..whatever lah..
pagi nie aku nak buat entry pasal tu la..tu..tu..tajuk kt atas tu..nampak tak?tak nampak?kalo tak nampak cepat2 pegi jumpe doktor ye..hihi..peace!

;(

sebenarnye hari nie aku de buat seseorang majok ngan aku..aku saje je nak test2 die tapi xsangke lak ley jd g2..tydo pun awal..arghhh!!borinknye aku kalo xde die..harap2 die maafkan aku..hohoho..sedih mmg la sedih tapi xpela mybe esok oke la tu kan?(saje nk sedapkan hati cket)hehe..eh!ade kne mengene ke ngn tajuk kt ats 2?alamak!gud nyte!

~maafkan sayang~

~bubye~

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu