Wednesday, June 29, 2011

heliza pilihan ibu mertua??

..assalamualaikum..

wah!bez tak bez tak kalo kite pun jadi pilihan  ibu mertua??errr...awwww!!haha..yela..setiap orang tua mesti akan pilih yang tebaik untuk anaknye same ade laki mahupun pompuan kan?sebenarnye aku ade bace kat satu majalah nie yang bertajuk..ala..cm kt atas 2 la..nampak tak nampak tak?heeee~

heliza sememangnye cantek dan sopan santun kan?pendek kata memang pakej lengkap la..cewah!cam ape plak kn pakej2 g2.tak2..maksud saya heliza nie cukup lengkap ngan canteknye..ngan gayenye..jeles tau!nak gak jadi cam die!!!wah!tetibe nak jadi cam heliza lak..buang tebiat ke hape aku nih!haha..

tapi siyes wei..memang cantek gilew r die..suke tengok cara die..fesyen die ala2 arab gituw..eh2!cam arab ke gituw 2??kan salah cakap kan xpasal2 kena ngate kat org lak..weee..mesti ibu2 kat luar sana mengimpikan menantu secantek n berbudi bahase cam heliza kan?tapi xpe..walaupun tak same cam heliza pun janji hati budi baik dan tak busuk cam sesetengah orang tuh!betol tak?

 comey kan die?

sopan sungguh..

cweet lah!

pape pun korg fikir lah sendiri betol ke tak ape yang aku cakap nie..heee~

~bubye~

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu