Saturday, June 11, 2011

sabar separuh daripada iman kan?

assalamualaikum & salam ceria malam sabtu

hadio!!..apo keno nie jang oiii!!satu pun xdak msg msok nie..haih!bhase negeri mne plak la aku hentam nie..harap org2 negeri nie xmarah la yo..hehe..xla..aku sebenarnye bukan ape..nak kata problem besar tak gak..sampai g2 skaly majoknye..hmmm..dugaan2..

tp sabar je la..sampai bile nak terus gini aku pun xtau lah..kite tgk je la 6t..hah!ape?xtau pe motif entry nie?ouh!ye x ye gak kn..aku tak gtau detail ag kan?kesian..wehuu!xde pe sebenarnye..aku ngah sabo ngan mr.ungu aku laa..korg ade pape idea tak yang bley buat aku tak terpikir kan die??cewah!ape maksud aku tue??aku pun tak tau daa...yg penting sabar itu separuh daripada iman oke!

 nak jd gni..cewah!perasan!wekkk!

 seindah2 hiasan adalah wanita yg solehah..hehe

yg nie?sape nie??hehe..tuan pnye belog la sape ag...wehuu!

saje msokkan gambar2 muslimah nie sebab comey & sejuk mata memandang..sila abaikan gambar yang last skly sebab itu bukan gamba dari pakcik google tau!hehe..malam nie buat entry yg ntah pape sebab tersangatlah tension..tp gatai gak nak wt entry..huh!

~bubye~


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu