Wednesday, June 08, 2011

Lisa Surihani: Tak Ambil Kesempatan Terhadap Yusry KRU

Assalamualaikum

KUALA LUMPUR, 7 JUN 2011: Tidak mempunyai agenda peribadi mahupun niat yang tersembunyi untuk mendapatkan tawaran kerja yang lebih baik, sebaliknya aktres Lisa Surihani memberitahu hubungan yang terjalin dia ntaranya dengan Yusry Abdul Halim atau Yusry KRU semuanya terjalin kerana keikhlasan hati.
Mengakui tertawan disebabkan sikap rendah diri serta berfikiran jauh yang dimiliki pengarah filem Hikayat Merong Mahawangsa serta Karak itu, Lisa Surihani berharap tiada pihak yang akan menyalah ertikan hubungan mereka itu."Saya berkawan dengan Yusry bukan disebabkan mahu dapatkan job atau sebagainya. Saya memang berkawan kerana antara kami ada keserasian. Saya sendiri pun belum pernah ada hubungan yang serius seperti ini.


~wah!dh ehem2 gak akhirnye dorg kn..xpela..mudah2han cik lisa n yusry bahagie hendaknye la yew..cewahhh!!sweet kan tgk dorg berdua..serasi bersama gituw awww!!mud menggedix dh mai dh eh..hahaha..


~ oke..di cni saye letakkn gak beberape gambar cik lisa kitew..eiii..comeyy lah!~

 hah!!jeng jeng jeng..hehe

comey!

 cun melecun w0o..

bile la aku nak jadi cam lisa surihani nie yew...mula nk berangan dh aku nie...hahaha..wehuu~~

p/s ~ bersyukur la dgn ape yg kite miliki daripadaNya..peace..;)

~bubye~






# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu