Saturday, June 23, 2012

Jadilah Kamu Orang Yang Baik!

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia

Agak beberapa ary jugek la aku tak hapdet aku nie kan? korg sihat?aku sihat je..makin sihat adela nie ha..al maklum la bangun makan titun bangun makan titun sape yang tak sihat kan?ape?nape tak cari keje?bukan tak nak cari tapi belum ade rezeki lagi la..nak wat camne kan?sabo aje la..ade rezeki nanti tue ade la..peace!

Ary nie tajuk entry aku tue haa cam kat atas tue..Jadilah Kamu Orang Yang Baik sebab ape?sebab apabila kamu jadi orang yang baik,maka kamu akan disukai & di sayangi ramai..tapi janganlah kita berbuat baik semata2 untuk disukai & disayangi orang walhal perbuatan baik itu hanyalah pura2 semata2 no..no..no..jangan berbuat sikap demikian ye bukan anda disayangi ramai sebaliknye dibenci ramai..haa..nak ke cam tue?tak nak kan?jadi kalo kita nak jadi baik nie,kita xboleh berpura2 tau..biar la ia datang dari hati kita yang suci lagi bersih ini oke.

haa..cam kat gambar sebelah nie..ia sebagai perkongsian kita bersama..cube korang bace dan teliti betol2 ayat tue..maknenye amat mendalam kan?so,janganlah kita berbuat jahat sekali kita berbuat jahat,selamanya orang akan tidak mempercayai kita..adakah anda2 pun begitu?jangan lah ye..oke..sekadar perkongsian untuk petang nie..hehe..

  bubye!





nota siku : saje tukar selera letak pix blah kanan..ahaks!euuuww..gedix!eiii..tak suke tak 
                suke..daaaa...


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

4 comments:

  1. euwww..menggedix..hahaha..
    muahhh..wehuuuu!!

    ReplyDelete
  2. aq jd baik dah yann..dun wury be happy.. hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahhaa..gud2..
    jadilah kamu org yang baik2..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu