Tuesday, June 19, 2012

lara hati

Assalamualaikum & salam 1 Malaysia

hehe..first2 dah gelak kan?gelak tandanye hepy kan?biase la kadang2 idup nie ade time kite hepy ade time kite sedih..tapi jangan jadikkan sedih itu melemahkan kite sebaliknye jadikanlah sedih itu kekuatan kite..haa..baru la kite lebih kuat untuk tempuh pelbagai masalah yang mendatang..betul tak betul tak?betul kan?itu mybe aku la kan kalo korg kata tak betul tue,so tak betul la kan?wink2 sambil knyit mate.

oke mula2 dah start merepek,skg nak brcerita la cket kan..korg yang pernah singgah kat blog aku nie mesti pernah dengar lagu2 kat blog aku kan?skg korg dengar tak lagu ape?haa..mestila dengar kan?tue kalo xsilap aku lagu lara hati nyanyian adira af bape xtau aku pun dah lupe dah..ehehe..
best tak lagu tue?best kan?aku suke..like 200% cewah ade ke gitew?kalo takde pun wat2 ade je lah yew..hehe..

sedih..sob3..tp tetap cun kartun nie kan?hehe

bubye!


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

2 comments:

  1. ilek la.. jgn lara2... dira tu af 8 @ 9 xsilap.. hehehe... apapon.. meaw2...

    ReplyDelete
  2. ahahhahaha..
    no more lara2 again!
    hik3..meowwww89x..
    haha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu