Tuesday, June 12, 2012

mane header aku??

assalamualaikum & selamat malam

11/06/2012 mimpi ape ntah aku update belog malam ~ malam (ala..bukannye tak biase pn)bercakap dengan diri sendiri..haih!ape la yang aku merepek malam ~ malam nie..hadoi!nie xde kene mengena ngn topik kat atas tue ha.oke! dh kite cakap plak sal topik kt atas tue eh..mane header belog aku?emm..hurmm..err..banyak sgt mmm aku gune lam nie..huhu..actually belog aku takde header buat mase sekarang or ntah sampai bile..bukan tak nak buat header..tp laptop yang buat hal..hadoi la..belog aku tak lawa pun..tak macam belog korg kan kan kan?xpela..aku tak kesah belog aku cantek ke tak asalkan aku senang and hepy berblogging..yuhuuu..oke dh bubye!(entry yg ntah pape sbb kepale otak jem plus berserabut huh!)


hijau yg dpt menenangkan jiwa

oke bubye! nyte!

# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

3 comments:

  1. xper la awak asalkan cantik bg awak , cantik lah pembaca awak memandang kan... ader mase bole buat header kan... just simple header jer... :)

    #follow awak sini taw... #

    ReplyDelete
  2. hehe..thanx..
    2 la pasal..tgk blog2 org len cntek je..
    jeles tau..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu