Monday, July 01, 2013

Hai Julai !

Asssalamualaikum

Sedar tak sedar sudah 010713 dah kita ye..kejapnye masa berlalu umur pun dah semakin meningkat dah nak tak nak kena terima jugak lah yang diri ini sudah menginjak ke angka yang seterusnya tahun depan..opps! hehe.

3 tahun lagi akan berubah la fasa hidup aku..nak tahu fasa ape?tunggguuuu...cewahhh! macam la penting sangat..tapi penting jugak lah bukan setakat jugak lah memang penting pun..menunggu detik detik yang terindah ini..wah! tetibe plak..*merapu oke merapu..stop!

sebenarnye saya isteri die eh! silap tu cerita yang kat tv3 tu..pemes cerita tu aku pun tengok jugak!peberet kot..wahahha! sebenarnye aku nak tukar link blog..tapi banyak pulak masalahnya..sedih aku pedih haaa gitu kan macam tajuk lagu pulak..tak penah dengar leteww..mek lina mu jangan nak gelak2 bace entry aku nie ye..gelak ke?hahahhaa! eh! aku yang gelak plak.hehe..#nonsense :) hehe.

oklah babai




# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

4 comments:

  1. sebenarnya saya tunang kerol.. hahahahahha.. adihh yang bnyk pak masalah dio kn mu tukar link blog.. sabar je la.... oke la link blog mu ni, tp pnjang la plak.. hahahah... nak ingt tulisan dio tu payah sikit.. mu sabar je dulu... hihihi..

    sambil dgr lagu i lop u.. ekekeke

    ReplyDelete
  2. amboi..xlame dh tu mu dh nk tuka status..hahahhaha..
    tu la psl..kesian xdpt den nok tuka link bru..huhu..sabo aje lah ! hehe..
    yeahhh!! kmbali berblog..time rajin je la nie..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama lg nak tukar status.. bujang2 lg ni

      Delete
  3. wahahahaha...yela 2 kn..tnggal bbrpe bln lg kn?hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu