Wednesday, July 03, 2013

Tahniah Dear

Assalamualaikum..

Cakk! hari nie nak update seringkas mungkin je..kalau boleh nak letak tajuk je tapi pendek sangat la pulak kan..hari nie dah pun hari rabu seminggu2 tue cepat je berlalu pergi tapi walau pape pun yang berlaku hidup perlu diteruskan jugak..ye dak? :)


Tahniah ! ape ade pada tahniah?and nak tahniah kat sape?hehe..saya nak ucapkan tahniah kat Incik MMS lah..Alhamdulillah beliau dah ke peringkat yang lebih bagus dah dalam hidup beliau..dulu pun bagus jugak bukannye tak bagus..tapi sekarang makin bagus la kan dear? :) saya??saya lambat lagi kot..wehehe..oke lah ini saje entry pada hari ini..cam dah panjang lebar dah nie.td cakap nak ringkas je..hehe..

*Menunggu dan terus menunggu 4 hari lagi..hehe

Sekian..babai!






# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

2 comments:

  1. apa tu mek?? xpehe aq.. knp?? ada berita baik ka??hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..yupe! la mek..berita baik tp utk incik kekasih hati la..aku xtau la lg cmne nih..huhuhu
      adeyyyy!!! hak3..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu