Sunday, March 20, 2011

dun noe what t0 do..arghhhhh!!

monik tercipta untukku syg!

ri nie pg yang agk mendung2 cket tp oke la xde la pns seprti biase..ramai student2 yang kua g banda n tinggal lah aku yang xkua g ne2 ini..haha!emm..duk kt bilik pun xtau nak wtpe..tersangat lah borink morink..eh!ade ke ayat borik morink tue??hehe..hentam saje laa labu..;)ape nak buat ujung2 minggu nie ek?keje brtimbun2 ag yang lom siap tp malas la pulak nak buat..haih!ape nak jadi la ngan aku nie..makin hari makin malas..rajin la cket yann oii...nak dekat final dah nie!hehe..rajin ke pemalas ke e2 la diri aku..sekurang2nye aku xhipokrit kn?huhu..
oke laa..terasa amatlah malas nak post banyak2 kt cni,coz belog nie xmenarik pun..sekadar suke2 je..

~ bubye!~


# THANX FOR READING COMEY (0_0) PEACE! #

0 k0mEn dAri si c0mEy tErhEbaT:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved by Tercipta UntukKu